تقویم سررسید اطلس

اول رایگان دانلود و نصب کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به نام بی نام او

 

از کجا نمونه شرکت گسترش نرم افزار را رایگان دانلود کنم؟

  

  

  

 

  

 

 

از کجا سفارشم را ثبت کنم؟

041-35455392

 

تماس با دفتر مرکزی 35455392-041

و یا

واتساپ 35455392-041

و یا

از داخل همین برنامه سررسید هم میتونید از منوی ((گفتگو با ما)) اقدام کنید .

 

 

شرح اجمالی نرم افزار سررسید و یادداشت دیجیتال اطلس (سیستم عامل اندروید)

 

چرا سررسید و یادداشت دیجیتال اطلس طراحی شد؟

 اولین دلیل طراحی این نرم افزار جلوگیری از روند افزایش چاپ سررسید سالانه در شرکت های ایرانی که تبدیل به یک چشم به هم چشمی اشتباه و رایج شده است, بود. تا با تبدیل شدن کاغذ به دیجیتال از سرعت این روند مخرب کاسته شود.

دومین دلیل طراحی این سیستم, صفر کردن هزینه اطلاع رسانی (پیامک) تخفیف ها و جشنواره ها و دوره ها و بطور کلی اطلاع رسانی به مشتری های شرکت ها بود که امکانات ویژه ای به برنامه افزود

و سومین دلیل, کاهش هزینه شرکت ها بود که با یک بار هزینه برای تمام سالها سررسید سفارشی تهیه میکنند. (چون نیاز به هزینه برای سال های بعد صفر میشود)  

بعد از طراحی و انتشار نسخه اولیه اپلیکیشن که موجب شد شرکت ها, هم در کاهش هزینه خود اقدام کرده و هم کمک به کاهش سرعت تخریب فضای سبز و گرمایش کره زمین کنند با توجه به استقبال سازمان های دولتی و شرکت های برند و مطرح کشور با 40 مرحله بروزرسانی امکانات زیادی برای جلب هر چه بیشتر کاربر به برنامه افزوده شد.


سررسید و یادداشت دیجیتال اطلس چیست؟

یک اپلیکیشن کاربردی برای سیستم عامل اندروید است که چندین برنامه کاربردی را در خود جای داده و امکان سفارشی سازی برای اصناف و برند های معتبر کشور را هم فراهم کرده است.

به طوری که امکان اطلاع رسانی تخفیف ها و جشنواره ها و شروع دوره ها و ارسال لیست خدمات و محصولات و لیست قیمت با امکان سفارشی سازی برای تاریخ قابل تنظیم در گوشی تمام کاربران که برنامه فوق را نصب کرده اند فراهم گشته (بصورت رایگان و نا محدود و با حذف مشکلات پیامک) و نیز تمام اطلاعات کاری اعم از :

اطلاعات کاری شما که میتوان در سررسید درج نمود:

 لوگو – آرم – عنوان – مشخصات تولیدات و خدمات شما - لوکیشین فعال محل کارتان – شماره های ثابت و همراه تماس – آدرس های فیزیکی – لینک های وب سایت ها – لینک های شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام – کانال و گروه تلگرام – کانال و گروه و اکانت پشتیبانی با تلفن ثابت در واتساپ و ...

امکان ثبت سفارش مشتری شما از برنامه سررسید شما مهیا شد.

همچنین در نسخه ۶۰ شما میتوانید بدون هزینه و بی نهایت پیامک به مشتریهایتان ارسال کنید.  

در نسخه 80 و به بعد میتوان به مشتری ها تصویر کالا ارسال کرد و همچنین تصویر واریزی مشتری را دریافت کرد!!! 

در عرض یک روز کاری در سررسید انحصاری به نام برند و شرکت شما تمام مشخصات فوق درج گشته و امکان اصلاح آنلاین داشته و حتی بعد از طراحی اپلیکیشنتان و بعد از نصب از طرف مشتری های شما باز هم بدون نیاز به بروزرسانی از سوی مشتری ها و خود شما, بطور اتوماتیک تمام مشخصات شما بروزرسانی میگردد بطوری که فرضا اگر حساب کاربری شما به هر دلیلی در اینستاگرام هک یا از دسترس خارج شود مشتری های شما همیشه لینک جدید صفحه شما را خواهند داشت. این بروزرسانی شامل تمام اطلاعات کاری شما میباشد.

امکانات زیر برای نسخه 97 و به بعد افزوده شد

افزودن امکان اعلام شفاهی ساعت با تکان دادن سریع گوشی

افزودن امکان قطع کردن پخش اذان هنگام پخش با تکان دادن گوشی

افزودن امکان غیر فعال کردن اعلم تکراری یادداشت روز با تکان دادن گوشی

افزودن امکان تنظیم صدای پخش اذان بصورت مستقل (حتی اگر گوشی در سایلنت باشد و صدای مدیای گوشی هم بسته باشد درصورتی که پخش را با صدای بلند تنظیم کرده باشید با صدای بلند پخش خواهد شد)

امکان بستن تمام اعلام ها با یک لمس در تنظیمات

امکان تعیین شدت حرکت گوشی برای تکان دادن گوشی جهت قطع اذان و ...

تغییر صدای گوینده برنامه

افزودن امکانات منوی تنظیمات

همخوان کردن برنامه با دارک مد گوشی های شیائومی جدید و...

تغییر صدای گوینده به ضبط استودیویی

کاهش حساسیت شیئک (تکان دادن) گوشی برای اعلان ساعت

((امکان ثبت نامحدود عکس شخصی و کاری در روزهای تقویم))

 

امکان تیک دار کردن یادداشت ها

 

 

پخش اذان به افق تمام شهرهای ایران  

 

امکام پخش اذان به افق تمام شهرهای ایران (بیش از 1200 شهر)  از نسخه 90 به سررسید اطلس افزوده شد. این امکان بصورت پیش فرض در برنامه غیرفعال است و کاربرانی که تمایل به پخش اذان داشته باشند از منوی تنظیمات این امکان را برای گوشی خود تنظیم میکنند.  

افزودن امکان اعلام شفاهی ساعت با تکان دادن سریع گوشی

افزودن امکان قطع کردن پخش اذان هنگام پخش با تکان دادن گوشی

افزودن امکان غیر فعال کردن اعلم تکراری یادداشت روز با تکان دادن گوشی

افزودن امکان تنظیم صدای پخش اذان بصورت مستقل (حتی اگر گوشی در سایلنت باشد و صدای مدیای گوشی هم بسته باشد درصورتی که پخش را با صدای بلند تنظیم کرده باشید با صدای بلند پخش خواهد شد)

امکان بستن تمام اعلام ها با یک لمس در تنظیمات

 

 آیکون های فوق (هشت آیکون) داخل برنامه بصورت اکتیو عمل میکنند و کاربر با لمس هر کدام بصورت فعال همان صفحه در گوشی اش باز و فعال خواهد بود (به عنوان مثال کاربر با لمس آیکون صفحه اینستاگرام بلافاصله صفحه اینستاگرام شما در گوشی اش ظاهر خواهد شد)

لازم به توضیح است تمام لینک ها و شماره ها و لوکیشن و بطور خلاصه تمام اطلاعات و مشخصات کاری شما بدون نیاز به آپدیت و بروزرسانی کردن توسط کاربر, تماما بصورت اتوماتیک قابلیت اصلاح و تغییر بدون محدودیت خواهند داشت(فقط نسخه نامحدود)

  صفحه اول نرم افزار در گوشی مشتری که با عنوان و لوگوی شما نمایش داده میشود.

 

چه امکاناتی دارد؟

23 امکان جذاب و کاربردی شامل:

1- سررسید دیجیتال تواریخ شمسی میلادی و قمری (برای تمام سال ها بدون محدودیت و بدون نیاز به اپدیت اسفند ماه هر سال سررسید سال بعد بصورت اتوماتیک به نرم افزار افزوده میشود)

2- مناسبات ملی و جهانی و اقوام ایرانی تواریخ شمسی میلادی و قمری (با امکان جستجو از قسمتی از کلمه مناسبت در کل سال)

 

3-ثبت یادداشت شخصی به صفحات سررسید در هر تاریخی (با امکان جستجو از قسمتی از یادداشت و امکان لیست گیری ماهانه و کل سررید جهت چاپ و یا کپی به برنامه های دیگر مثل وورد و اکسل و اکسس)

 

4-ثبت اعلان آلارم دار بصورت اتوماتیک برای دوره ای روزانه ماهانه و سالانه بصورت اتوماتیک. فرضا تمدید بیمه خود را به مدت 10 سال اعلام با آلارم ثبت میشود و یا تاریخ سالگرد ازدواج را دو روز قبل اعلام میکند و یا قرصی را که هر روز ساعت مشخصی باید مصرف شود را اعلام میکند. اعلام ها درصورتی که گوشی در حالت سایلند بیصدا باشد و صدای مدیای گوشی هم کم یا خاموش باشد باز هم باصدای بلند اعلام میشوند و تا کاربر آن را نبیند اعلام با فاصله 1 دقیقه (قابل تنظیم از داخل برنامه) تکرار میشود.

5-گاوصندوق یادداشت های شخصی. با کدینگ محرمانه و غیر قابل نفوذ جهت ثبت پسوورد و گذرواژه های و تمام یادداشت های شخصی که نمیخواهیم کسی آنها را در گوشی پیدا کند. این نوع رمز نگاری حالت امنیتی بوده و امکان دزدیده شدن اطلاعات شما صفر است.

 

6- بازی جدول سودوکو با 40هزار مرحله در سه سطح مبتدی متوسط سخت و حرفه ای

7-بازی دبرنا با امکان پخش فارسی اعداد با صدای بلند و همچنین بصورت سنتی در دورهمی ها

8- محاسبات دقیق طالع بینی ازدواج با علم ابجد با ورود اسامی نامزدها و مادرانشان به همراه تعیین روزهای قمر در عقرب و ستاره شناسی و سنگ و طبع و عنصر هر فرد

9- فال حافظ روزانه با امکان به اشتراک گذاری متن غزل در دیگر برنامه ها و ارسال به دوستان و امکان جستجوی غزل با ورود قسمتی از کلمه از کل دیوان حافظ

10- دیوان شمس جناب مولانا با امکان به اشتراک گذاری و جستجو از قسمتی از کلمه از کل دیوان شمس

 

11- ثبت یادداشت با قلم لمسی با امکان تغییر رنگ و اندازه نوک قلم و ذخیره کردن هر تصویر برای تاریخی خاص و امکان مشاهده در آن تاریخ

12- تبدیل تواریخ شمسی و میلادی به صورت دقیق و نامحدود با احتساب روز گذشته و مانده از امروز

13- ثبت و نگهداری عملیات مالی اعم از لیست بدهکاران و بستانکاران و درآمد و هزینه و چک و...

14- ثبت و نگهداری لیست خرید روزانه

15- ثبت و نگهداری اهداف بلند مدت و کوتاه مدت

16- ثبت پیام صوتی برای تاریخی خاص و امکان پخش همان پیام در همان تاریخ بصورت اعلام و آلارم

17- امکان پشتیبانگیری از یادداشت های شخصی نوشته شده در سررسید جهت بازیابی در گوشی جدید و یا همزمان استفاده در چند گوشی و تبلت

18- امکان استفاده از فرکانس های درمانی و آرام بخش که از منابع علمی جمع آوری شده است و تمام فرکانسهای آن توسط دستگاه فرکانس سنج دقیق اندازه گیری و تایید شده است

19- امکان تغییر تم سررسید با سلیقه شخصی

20- امکان تنظیم نوع و اندازه فونت در منوی تنظیمات

21- امکان حذف و یا روشن کردن مناسبات قمری در منوی تنظیمات جهت نمایش و یا عدم نمایش مناسبات قمری در سررسید

22- امکان تغییر شهر سکونت جهت اطلاع از ساعات طلوع و غروب که در هر روز در سفحه سررسید مشاهده میشود

23- امکان استفاده از ویجت سررسید در دو حالت صفحه سررسید و تاریخ و ساعت

 

 

برای ثبت سفارش با مشخصات کاری در ساعات 10 تا 12 ظهر به شرکت زنگ زده و یا بدون درنظر گرفتن ساعت در کل روز در کل ایام هفته به همان شماره ثابت شرکت از واتساپ پیام ارسال فرمایید.

 لینک واتساپ شرکت

 

برای دریافت نمایندگی (به شرط عدم وجود نماینده فعال در شهر شما) رزومه خود را (مرتبط با چاپ سرررسید یا فروش نرم افزار) به دفتر مرکزی شرکت ارسال کنید.

با دفتر مرکزی شرکت تماس بگیرید یا در واتساپ بصورت شبانه روزی  پیام دهید.

04135455392 

لینک واتساپ شرکت